Aankomst en introductie

24 juli 2017 - Ghana, Ghana

Dag 1,2,3

De vlucht ging heel goed en we kwamen overal makkelijk door. We werden opgehaald door een hele aardige jongen. De weg naar het "hotel" toe was héél hobbelig. We kwamen aan en hadden geen idee waar we waren. We sliepen bij 1 andere vrijwilliger op de kamer. Zij vertrok al heel vroeg in de ochtend.

Om 6:30 stond de wekker en om 7:00 was het ontbijt. Best wel wennen. Het ontbijt is een omelet en een soort van cake/dik brood. Om 9:00 gingen we met Tina (zij organiseert alles hier) naar de kerk. Dit was heel bijzonder. We merkte al snel dat we hier echt "bijzonder" zijn. Ze blijven maar naar ons kijken, dat is best apart. De kerkdienst was vol met enthousiasme, het kwam soms bijna over als boosheid. We werden gevraagd om een Nederlands liedje te zingen. Dus hebben we samen god kent jou gezongen. Een half uurtje later moesten we ons voorstellen voor de mensen in de kerk. Het was een hele belevenis.

Dag 3: vannacht is er een ander meisje bij ons op de kamer gekomen. Ook Nederlands en ook van Travel Active. Net zoals ons vertrekt ze woensdag naar haar project. Vandaag zijn we naar Accra geweest. Eerst hebben we een simkaart gekocht waardoor we nu internet hebben. We zouden ook naar een groot winkelcentrum maar die was dicht. Toen zijn we naar het strand gegaan. Daar hebben we geluncht met bonen en gebakken banaan. Daarna hebben we dans en trommel les gehad. Dit was heel grappig. Het was erg mooi. We zijn de rest van de middag vrij. Morgen begint de laatste introductiedag.

Het is nog wel wennen maar we hebben het goed.

Liefs Sanne en Anna

Nog heel veel plezier.
    Liefs Manon en Lotte❤
  4. Omamem/Pake:
    25 juli 2017
    Bijzonder wat jullie allemaal meegemaakt hebben in zo korte tijd.Erg leuk om te lezen.Er komen vast nog veel mooie verhalen.Liefs van ons.
  5. Janneke:
    25 juli 2017
    Wat leuk Anna en Sanne! Mooi dat jullie al zo'n verhaal hier geplaatst hebben. Wat zitten jullie in een andere wereld daar. En ook heel logisch dat het nog wennen is. Dat zou iedereen hebben. Wat een indrukken allemaal!!! Hele dikke knuffel, ja, ja, ook voor Sanne:).
  6. Alie Keijzer:
    25 juli 2017
    Wat een andere wereld, meiden. We wensen jullie een hele fijne tijd in Ghana. Liefs van ons allemaal.
  7. Michiel:
    25 juli 2017
    Veel plezier jullie morgen bij het kindertehuis.
    Liefs Michiel
  8. Eva Dijkman:
    26 juli 2017
    Lieve meiden,

Gaaf zeg om jullie avontuur zo een beetje te mogen volgen. Wat een indrukken zullen er allemaal op jullie af komen. Zet hem op en we kijken uit naar jullie volgende blog!

Liefs van Stephan, Eva en de jochies