Klaar voor vertrek

20 juli 2017 - Zuidlaren, Nederland

Het is bijna zo ver, wij gaan voor een maand naar Ghana. Heel spannend, maar ZO gaaf. Het visum is binnen, inentingen zijn gehaald en koffer is gepakt. Zaterdag vertrekken we om half 4 naar Ghana. We zitten dan eerst in een hotel waar we verschillende workshops gaan volgen. Vanaf daar zal de eerste update dan ook zijn.

Veel plezier met het lezen van verhalen komende maand, en reageren mag natuurlijk altijd

1. Dorette:
    20 juli 2017
    Hey lieve Anna en hoi Sanne, veel succes met de laatste voorbereidingen!
  2. Eva ❤️:
    21 juli 2017
    Heel veel plezier toppers! Ga jullie wel missen hoor ❤️
  3. Oma Anna en opa Rinck:
    Vanuit het ziekenhuis waar ik niet zo lang hoop te verblijven hoop ik dat daar in Ghana heel werk gaan doen maar ook een mooie tijd zullen doorbrengen.
    Een heel goede tijd daar.
  4. Omamem/Pake:
    23 juli 2017
    De blog gevonden,meiden!Geweldig om jullie zo te volgen en contact te houden.Jullie zitten nu echt in Ghana.Veel nieuwe indrukken direct al,denk ik.Eerst nog lekker in een hotel en workshops dus.Geniet ervan!
  5. Oma en opa kleijzen:
    24 juli 2017
    Ook de oma en opa van
  6. Oma en opa kleijzen:
    Ook de oma en opa van Sanne wensen jullie een geweldige, onvergetelijke tijd in Ghana. We verheugen ons op jullie verhalen.
  7. Janita Meerveld:
    24 juli 2017
    Toppers! Zet em op!
  8. Anne Slabbers:
    28 juli 2017
    Dag lieverds
    Dat is wat anders dan Amsterdam waar ik nu bivakeer. Groot beginnen lijkt me een goed idee